Darius is one of the pioneers of side-scrolling shoot 'em up games, developed by legendary TAITO Corporation and first released for arcade machines in 1986.
Experience 4 different titles across 7 versions of the classic Arcade games from the comfort of your home, on your TV screen or on the go in portable mode. The Darius Cozmic Collection Arcade - now available on Nintendo Switch!