Death Mark
A strange rumor is spreading through the shadows of Tokyo's H City: a mysterious disfigurement, like a grotesque birthmark, has been appearing on the bodies of certain individuals. Anyone who receives the Mark will soon cease to exist of unknown, horrifying causes.