Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
The anime Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba makes its board game debut! Enjoy events and minigames with up to four players!
Iconic locations from the anime, like Mt. Fujikasane and Asakusa, appear as boards in this game. Advance on the game board by rolling the dice! The game board switches between day and night. During the day, prepare for the night with events and minigames. At night, you will search for demons to defeat. Aim to become the strongest Demon-Slayer swordsman!
Choose your favorite characters from the Demon Slayer Corps., including Tanjiro, Zenitsu, Inosuke, and the Hashira! Nezuko appears on the game board to aid players as a support character!
Face off against demons like Akaza in minigames and swing the Joy-Con like the Nichirin Sword to attack.
※ The Digital edition bonus may be released at a later date. Once claimed, the bonus will be permanently available.