Dino Ranch – Ride to the Rescue
Join the exciting world of Dino Ranch, the animated series that has stolen the hearts of million children, and get ready for an experience jam-packed with dino-tastic fun! Immerse yourself in this epic adventure where you'll encounter thrilling mini-games and have a roaring good time with your favorite dino-mites!
The eggs of the Dino-mites have disappeared from the hatchery and the peace of the Ranch is at stake. Only YOU can help our dino-tastic trio Jon, Min and Miguel to search for the stolen eggs and bring them back to the Ranch. But be careful, the mischievous Tinhorns may have something to do with all this trouble...
With the help of your favorite ranchers, embark on an exciting journey while exploring the ranch, completing missions full of twists and turns, and hatching new dinosaur eggs! Sprint with Jon, nurture and take care of dino-mites with Min, and build and repair tools with Miguel to solve the mystery of the stolen eggs!
Ready to get your claws into the fun by exploring the world of Dino Ranch and have a roar-some time?
Embark on a dino-rific video-game adventure based on the beloved animated series, Dino Ranch!
Join your favorite heroes Jon, Min, and Miguel to discover a world full of cowboys and dinos and play funny and dino-driven mini-games!
Learn the ropes to unleash your inner dino rancher and create unforgettable memories in Dino Ranch – Ride to the Rescue.