Dusk Diver
When an unstable dimensional rift brings together Gods, Phantoms and Humans - headstrong highschool girl Yang Yumo must step up to protect the neighbourhood. Fight alongside your guardians as part of a dynamic action-oriented combat system and expand your abilities by immersing yourself in the bustling streets, stores, personalities and even cuisines of Taipei.