Dusk Diver 2
Enter Taiwan’s bustling district of Ximending, a destination for gourmands, music aficionados – and interdimensional beings intent on destroying this world!
One year after saving humanity from dimensional destruction, Yumo and the Guardians of Kunlun take on new forces in a sequel packed with even more hack n slash gameplay. Switch control of four unique characters, get stat boosts from real-life restaurant meals, and tailor skills and Orb combos to suit your play style!