DYNASTY WARRIORS 9 Empires points
A new release for the "Empires" series, which allows users to enjoy both the thrill of one-versus-a-thousand action and the intricacy of country conquering simulation!
Combat has evolved from the "Battles" of previous games into "Castle Sieges" that occur in the area around each castle. In an always changing environment, use devious planning and military might to enjoy this new style of battle where the biggest question is "What's the best way to take this castle?"
■Politics System, where an Officer's character and trust can strengthen the country.
In Politics, the choices of and the interactions between officers will determine the foundations of a force. Players are able to experience a variety of lifestyles, playing as Rulers, Generals, Unaffiliated officers, and more. Furthermore, an officers' interactions with other officers will help to strengthen the country they are a part of.
The game includes the Edit Mode, a series favorite. Players can create their own Custom Officers from a wide range of parts.
With the 94 Musou Officers and over 700 Generic Officers that appear in DYNASTY WARRIORS 9, players can more dramatically populate their very own Dynasty Warriors experience.
Note: The DYNASTY WARRIORS 9 Empires Deluxe Edition is also being sold. Please confirm your product at time of purchase.
Allows one to obtain various additional contents as they are released. These DLC will be released periodically until APR 2022.