Endling - Extinction is Forever
Experience what life would be like in a world ravaged by mankind through the eyes of the last fox on Earth in this eco-conscious adventure.
Discover the destructive force of the human race, as it, day after day, corrupts, pollutes and exploits the most precious and valuable resources of the natural environments.
Explore Endling's 3D side-scrolling world and defend your cubs, three tiny and defenseless fur balls, feed them, watch them grow level after level, notice their unique personalities and fears, and most importantly, help them survive.