“FAIRY TAIL 2” is a new RPG based on the popular magical combat fantasy manga and anime series “FAIRY TAIL,” whose story is beloved by fans around the world, with the original manga selling more than 72 million copies worldwide. This sequel to the game "FAIRY TAIL," released in July 2020, depicts the “Alvarez Empire Arc,” the climax of the original manga.
This RPG depicts the dramatic developments of the “Alvarez Empire Arc,” the climax of the original story. Playing as the main characters Natsu and Lucy and other members of the Fairy Tail guild, you can relive the epic battles against their greatest enemy, Emperor Spriggan (Zeref) of the Alvarez Empire, along with his elite team, called the "Spriggan 12," and the world destroyer, Black Dragon Acnologia.
The world of “FAIRY TAIL” has been recreated with beautiful 3D graphics that allow you to feel immersed in the world of the original series as if you were exploring it yourself!
Explore a new original story, "Key to the Unknown," set after the events of this arc and the original series. Plus, you can get to know new sides of your favorite characters in “Character Stories” and experience a variety of other elements that can only be seen in the game!