Fae Farm
Get a taste of the cosy magical life that awaits you in Azoria and transfer your progress to the full game! Use the Download Demo button on this page to get started.
Escape to the world of Fae Farm and create your own cosy home in the enchanted world of Azoria. As you nurture and grow your homestead, you'll get to meet charming characters, foster deep relationships and discover ways to infuse magic into everything you do. Customise your character, master the arts of crafting, cooking, potion-making and discover so much more.
Create your own character and customise your adventure with unlockable styles and decorations for your farm. The cosier your home, the better your experience! The story unfolds independently from the in-game calendar, allowing you to play at your own pace.
Cultivate the land and build a home of your own. With magic on your side, your homestead will flourish beyond your wildest dreams.
Azoria is home to a cast of colourful characters! As you progress through the story, you can build bonds with many islanders along the way. You can even find romance by going on dates and eventually getting married at Town Hall.
As you tend your farm, you can care for a variety of cuddly animals to produce eggs, wool, and more. You can also raise baby animals in many different colours and explore the island to discover magical critters that drop rare potion ingredients. But not all creatures are friendly: beware the jumbles, mischievous spirits that block your path!
Explore the realms of Azoria as you traverse the island with your skills and spells. Forage caves to gather resources and battle jumbles! Progress at your own pace as you uncover new mysteries and restore peace to Azoria.
The free Coasts of Croakia content update lets you explore new islands, meet new characters, master new skills and get critters to become your best allies in your quest to bring back peace to Azoria.
A whole new realm is waiting for you: explore these highly protected yet endearing lands, where a luxuriant, tropical nature makes for a very different, yet still cosy place and the home of an ever greater discovery.
With the help of a new magical croaking friend, find your way to the Archi-pal-igo Park, a sanctuary for critters of all kinds. Meet their caretaker and learn new skills to befriend them and bring them along in your adventure in Azoria!