Magic is in the air!
Come and play with Aurea in Fantasy Friends: Dream Worlds, an ultra-cute puzzle and platform game. Enter this wonderful place and make lots of fantastic friends!
Unlock new magical creatures: from the magical unicorn to the cute goat, not to mention the funny penguin! Each creature has its own power to help you progress across the Dream Worlds!
6 whimsical worlds to explore in search of great adventures: Candy Garden, Bubble Bay and more! Discover new outfits for Aurea, and customizations for your pets!
Cocooning time! After this thrilling journey, time has come for you to take care of your beloved fantasy friends! Pat them, feed them and play with them!
This third episode of the “Fantasy Friends” series places emphasis on adventure and exploration, while retaining the magic recipe that has made it such a success: cuddling lots of cute animals!