Enjoy working out with your own virtual trainer!
Super Circuit Training is a workout method that alternates aerobic and strength-building exercises to efficiently burn calories, increase endurance, and improve muscle strength in a short period of time.
Super Circuit Training is designed to have a high training effect, so you won't need to play every day. 10 minutes a day, 3 times a week will complete a standard workout session.
Anyone can play! Fitness Circuit offers training that is tailored to the player's individual needs and preferences.
When the player matches the workout prompts, they'll help their Runner through a flashy and entertaining performance. It's fun to play and to watch!
Fitness Circuit supports 4-person Online Multiplayer. You can play and compete together to make the most of your workout.