Fresh Start
Fresh Start is a relaxing single player game, in which you embark on a mission to clean up the world and restore nature to its fresh and colorful shape. Watch as the world changes in front of your eyes as you help animals, solve puzzles and grow plants around you.
A wonderful machine has been put into your hands - a combination of a vacuum cleaner and a watering hose! While traveling the world, you’ll be able to wash away piles of mud and dirt from the surface of the earth. All vacuumed up and collected rubbish can then be recycled into valuable experience points.
Use the power of water to bring dry and dead plants back to life. Spray the ones that are just sprouting to help them bloom in full force! Remember - it’s not just plants that need water to get back to life!
As you travel around the world you’re going to meet some cute, unique friends in need! Use your skills to bring comfort and happiness back into their lives and you will quickly gain their gratitude and friendship.
It’s not as simple as you think - apart from cleaning the world, there are quests waiting for you in each place your journey takes you to. Find puzzle elements and mechanism pieces hidden throughout the maps to fix your travel vehicles. Gather food dispensers to feed hungry animals. Uncover shrines, campsites and more as you travel and help nature all around the globe!