GOD EATER 3
God Arcs are weapons you can transform to slash, shoot, and devour any Aragami that stand in your way! Use different customization parts to choose between one of eight melee forms, one of four gun forms, and one of three shields, creating a God Arc that is uniquely yours!
Burst Arts are powerful special attacks that can be performed on land, in the air, or while dodging! Choose from different Burst Arts to complement your fighting style!
Dive attacks convert your God Arc into a shield as you charge toward the enemy at high velocity. You can even use them to dash around the battlefield!
Utilize these and other techniques to develop your own play style as you face off against the Aragami!
Take the role of a new Adaptive God Eater trying to survive in a harsh world. Customize your character's appearance, including their face, hairstyle, and outfit before embarking on an adventure with compelling allies as you rise above a world of desolation and discover what lies in store for you on the road ahead!
Using Nintendo Switch's local communication feature, you can engage in multiplayer with up to three other people! Join forces with your friends to advance through the story and collect materials for your God Arc!