Notorious rail-shooter, Gal-Gun: Double Peace, is finally on Nintendo Switch! When unsuspecting student, Houdai, is shot by cupid's arrows, he becomes the most irresistible guy in school. Only by using his trusty pheromone shot can he fend off the advancing hordes of girls and find his true love! Outrageously colourful and hilariously lewd, Gal*Gun: Double Peace is one of Japan's best-loved and critically acclaimed shooters.