Gas Guzzlers Extreme
Take a white-knuckle ride in this crazily addictive combat racing game that features a ton of vehicles, weapons, upgrades, on-track bonuses and environments. Gas Guzzlers Extreme is an exciting new twist on the car combat experience with the addition of furious team/clan combat battles.