Ghost Parade
Your walk home takes an other-worldly turn as you become lost in a dark, mysterious forest. Join a mystical battle to protect the supernatural inhabitants from those who are trying to level their home for profit. Team up with 30 ghostly companions – each one lending its unique magical ability to help you on your way. Explore beautifully realized environments in this spine-tingling scrolling action adventure brimming with surprises and original character designs. Working together, everyone has a ghost of a chance to safely make it home.