Hoa is a beautiful puzzle-platforming game that features breathtaking hand-painted art, lovely music, and a peaceful, relaxing atmosphere. Experience the magic of nature and imagination as you play the main character, Hoa, on her journey through breathtaking environments back to where it all began.
Step into a painting that lives - explore a vast world of meticulously crafted sceneries of stunning hand-painted art.
Captivatingly story-telling and emotionally-charged, Hoa's exceptional score, originally composed and live-recorded, brings its world to life with a touch of nostalgia.
Navigate with a keen eye and solve exploration-based puzzles. Relax to the organic rhythm of subtle storytelling while being intrigued by endless little wonders. Be a child - it's easier and harder than it may seem.