"Shoot down 16-bit bad guys in Horgihugh and Friends!
At the end of a brutal war, countries decided to dismantle their weapons. When the Gozareans attack, two retired pilots realize their trusty vintage fighter planes are the only means of combating the alien’s powerful weapon-nullifying technologies. Taking to the skies, Hugh and Figaro are the world’s last wings of hope.