Immortal Realms: Vampire Wars
Immortal Realms: Vampire Wars is an engaging strategy game set in a dark vampire world in turmoil, that combines empire management and turn-based combat with unique card-game elements. Descend into a mythical world filled with horrors and legends – and hurl yourself into a compelling gothic epos paired with a challenging game experience.