In Sound Mind
As you awake in the corridors of an inexplicable building, you find the environment takes on a life of its own and leads you to discover a series of victims, all exposed to the same experimental chemical. In your search for answers, bizarre visions emerge and introduce a host of imposing horrors…and a cat named Tonia.
From the creators of the cult classic Nightmare House 2 comes In Sound Mind, a witty first-person psychological horror with frenetic puzzles and unique boss fights. Traverse a series of unsettling memories as you journey within the inner workings of the one place you can’t seem to escape—your own mind.