Set in a 90's retro future, Inertial Drift is an Arcade Racer with a devastatingly unique handling model and unbelievably satisfying twin-stick drift mechanics.
Inertial Drift offers a whole new level of accessibility and challenge to the arcade racing genre - for a driving experience genuinely unlike anything you've played before.
Unique Twin Stick Controls for Precision Drifting - The right hand stick gives you total control over your drift. Intuitive for new players and uniquely challenging for pros.
16 Fiercely Individual Cars - Each vehicle is a totally different beast with unique characteristics to master. Get behind the wheel and try to tame Sport Hatchbacks, Coupe's, Supercars & more!
20 Demanding Tracks - Tear through neon city streets, race around rural temple complexes and hurtle down winding mountain passes.
Set in a 90s Retro Future - Bold and distinctive environments set beneath neon-pink sunsets and twilight skies.
Single Player Story Mode - Perfect your craft through a mix of races, head-to-heads, time trials and style showdowns!
Local & Online Multiplayer - Think you've mastered the perfect drift? What better way to prove it.