Irem Collection Volume 2
Brace yourselves– ININ is coming in guns blazin’ for the 2nd volume of IREM arcade classics! With iconic IREM titles Air Duel, GunForce and GunForce II, this is one action-packed collection you can’t miss.
Air Duel is a legendary 1990s shoot 'em up that takes you to post-apocalyptic skies and puts you in command of a top-of-the-line military aircraft. With 7 challenging stages and an arsenal of upgrades, you'll need to rely on strategy and sheer gunpower to navigate dicey battles. Clear the screen with heavy artillery and rise to the top of the ranks!
It’s raining bullets in GunForce I and II! Unleash nostalgic bullet-hell in these iconic titles– considered a pioneer of the run ‘n gun genre and inspiration behind the iconic Metal Slug franchise, GunForce I and II are must-haves for arcade gamers.
GunForce II marks IREM's final arcade title release. Expansive stages. Diverse enemies. More gun, and more fun! One unique feature of this game is the dual-wield mechanic, allowing you to use your blaster and collected special weapons simultaneously. No longer do you have to choose - it's time to unleash a barrage of gunpower!
These three titles are absolute classics and a must-play for fans of old-school action games. So, sit tight, hit play, and enjoy the nostalgic fun of these iconic IREM classics!