Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? Familia Myth Infinite Combate
Labyrinth City Orario, where gods live amongst humans and provide them with extraordinary powers. Experience the tale of Bell Cranel, a young boy striving to become a great adventurer, and Aiz Wallenstein, a first-class swordswoman, as their lives become intertwined and decide the fate of all Orario!
Experience an Expansive Story - Discover exclusive new narratives not covered in the anime!
Explore the Dungeon - Defeat monsters in the dangerous labyrinth underneath the city!
Take on Extra Challenges - Once the story concludes, continue to undertake additional randomly-generated dungeons for extra replayability!
Go out on Dates - Deepen your relationships and become intimate with several characters by going on dates, exclusive to the game!