Embark on the craziest journey of your life in It Takes Two, a genre-bending platform adventure created purely for co-op. Invite a friend to join for free with Friend’s Pass* and work together across a huge variety of gleefully disruptive gameplay challenges.
Master unique and connected character abilities in every new level. Help each other through unexpected obstacles and laugh-out-loud moments. Embrace the heartfelt story of a fractured relationship.
It Takes Two is developed by Hazelight, the industry-leader of cooperative play.
GLEEFULLY DISRUPTIVE GAMEPLAY – From rampaging vacuum cleaners to suave love gurus – with It Takes Two, you never know what you’re up against next.
A UNIVERSAL TALE OF RELATIONSHIPS – Discover a touching and heartfelt story you’ll treasure – together!
Download Friend's Pass* to play It Takes Two with a friend - for free! The first level is free to play for anyone who downloads the Friend’s Pass. If a friend owns the full game, you can join them on the entire adventure for free.