Jujutsu Kaisen Cursed Clash
For the first time ever, the highly acclaimed series from Shueisha's Weekly Shonen Jump, Jujutsu Kaisen, is expanding into the domain of console games!
Aim to become the strongest together by taking advantage of the characteristics of each technique, aiming for a Joint Attack that is triggered by combining attacks, and working together in harmony to assess the battle situation!
Familiar members such as Yuji Itadori, Megumi Fushiguro, Nobara Kugisaki, and Satoru Gojo, as well as Cused Spirits such as Jogo and Hanam, will also participate in the game.
At the end of the game, when both players are fully developed, powerful techniques clash with each other.
The player must overwhelm his or her opponent dynamically, just as in the anime!