Jurassic Park Classic Games Collection
This release includes a lineup of seven classic titles updated to include save state support, new in-game maps, and various quality-of-life fixes.
Explore Isla Nublar in each of these releases, recreating the excitement and thrills of the historic franchise. Play as Dr. Alan Grant, or in some releases as a Velociraptor, as you collect eggs, survive dangerous local wildlife, restore power to the park and collect new weapons and eventually escape!