Killer Frequency
The year is 1987, and as the clock strikes midnight in small-town Gallows Creek, USA. Big city radio DJ Forrest Nash is live on air in what will turn out to be the graveyard shift of a lifetime..
In this horror comedy, you must solve puzzles to save callers from being hunted down by a mysterious killer. Where every call is life and death, can you save the inhabitants of Gallows Creek?