Winner of 30 global awards, experience Kingdom Come Deliverance, a story-driven open-world RPG that immerses you in an epic medieval adventure across the Holy Roman Empire. You're Henry, the son of a blacksmith. Thrust into a raging civil war, you watch helplessly as invaders storm your village and slaughter your friends and family. Narrowly escaping the brutal attack, you grab your sword to fight back. Avenge your parents' death as you battle invading forces, go on game-changing quests, and make influential choices.
Explore a massive realistic Action RPG in authentic medieval Bohemia, anytime, anywhere.
Now on Nintendo Switch – Play from your own home or on the go. Developed to utilise the Nintendo Switch’s features, delivering a truly immersive at home and on-the-go experience.