Kowloon High-School Chronicle
Kuro Habaki has joined a society of treasure hunters, seeking relics that are said to perform miracles! His next mission takes place at Kamiyoshi High School in Tokyo where mystery surrounds the nearby cemetery and the ruins beneath. Habaki must team up with his classmates to uncover the school’s mysterious secrets.
Communication is Key. At school, choose from nine emotions to interact with your classmates. Depending on your choices, your relationships with these characters will develop, and some may join you on your adventure. There are many wonderful and intriguing characters for you to meet.
Dungeon Exploration. After dark, explore the ruins beneath the school for turn-based RPG combat! Solve puzzles, avoid traps and fight monstrous enemies with your classmates to find treasure and solve the mysteries of the ruins.
Discover the Classic. Kowloon High-School Chronicle has been remastered with HD graphics and voice acting for the main story. Don’t miss out on this legendary game!