Little kraken in danger!
Dive headfirst into this 3D action/racing game, run at full speed, jump to avoid dangers and hit the finish line!
Help Voulpy in his adventure! His little brother has been kidnapped and it's up to you to travel through various worlds to find him! Beaches, jungles, snowy mountains, flaming dungeons - you won't be short of challenges, but be careful not to end up as crab bait...
To become the coolest kraken on the islands, the game has a multitude of costumes to unlock, pirate or unicorn - it's up to you to choose.
So if you love octopuses, the beach, and adventure, set out on an adventure in Kraken Odyssey!