It's good to be bad…
Set in an open world experience within the DC universe, the Justice League has disappeared, leaving Earth's protection to their counterparts, who have proclaimed themselves as the "Justice Syndicate".
It's up to you and a crazy group of misfits to uncover the intentions of Earth's new, strange, wannabe superheroes. Joined by renowned DC Super-Villains: The Joker, Harley Quinn, and countless others from the Injustice League, players will set out on an epic adventure.