Labyrinth of Galleria: The Moon Society
Below the Galleria Manor there exists a mystifying maze overflowing with treasure. This dungeon-exploring adventure is filled with over 50 hours of labyrinth to traverse and a witch brigade custom made into your very own unstoppable monster-fighting force!