Leisure Suit Larry - Wet Dreams Don't Dry
Watch out, ladies, I’m coming! My new adventure, Leisure Suit Larry – Wet Dreams Don’t Dry, takes me – whatever the route or twist of fate – from the end of the ’80s directly to the year 2018 and wow, how the world has changed! While my view of the world and women from way back in the 1980s collides with modern reality, I’m all set to date my way across the 21st century!
In a “point & click” adventure I’d call typical for the genre we mutually experience how I fall head-over-heels in love with Faith, the hot-to-trot assistant to the boss at Prune, a technology enterprise successful worldwide. Since even dating is done digitally nowadays, the first thing I have to do is to work on my score at Timber, the totally hip, can’t-get-anywhere-without-it dating app where I date women and accordingly pick up points for my Timber profile. 2018 is gnarly smill!