Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice
Hey Ladies! I am not done yet and still dreaming of you in Leisure Suit Larry – Wet Dreams Dry Twice. I left New Lost Wages, and had prepared to marry my only true love, Faith. But, unforeseen events interrupted us and we’ve become separated again! She is somewhere in the famous, sunny and huge Kalau’a archipelago and I have to find her.
No obstacle will keep me away from my beloved, my Faith, not even the wild and untamed islands of Kalau’a. Those lovely island ladies can only distract me for so long as my heart’s compass only points in one direction - Faith! Care to set sail with me as a true pirate and become a real gold digger? Join my crew on this glorious quest!