Mix ingredients together to prepare all kinds of recipes, including baked pastries, candies and frozen desserts! Be sure to serve your customers quickly and keep your window display well stocked so you don’t miss out on any order! Serve coffee to impatient customers to keep them around the bakery a bit longer and build an adorable cat cafe to make everyone’s day brighter!