Little Witch Nobeta
Guided by a small black cat, an amnesic little witch named Nobeta delves deep into a mysterious castle. Inside, dangers lurk around every corner. Encounter frightful enemies, powerful bosses, and magical puzzles in this unique soulslike, 3D action shooter!