Lunar Lander Beyond
As a newly appointed captain of the Pegasus corporation, you must guide a roster of colorful pilots, eclectic advisors and state-of-the-art landers through a taxing series of missions. Deliver cargo, retrieve resources, and rescue stranded pilots as you navigate a mysterious universe of moons and planets.
It’s a thankless job, replete with tension and danger, and it takes a psychological toll on your crew. But someone has to keep this unseen lifeblood of the interplanetary economy moving.
With multiple pilots, four ships and a dozen upgrades to collect, you can get the job done if you can manage it all … if not, the stakes are high, and not just for your career.
Don’t Go Mad: Keep your wits about you – rising stress will lead to hallucinations and space madness!