METAL GEAR SOLID 2: Sons of Liberty - Master Collection Version
In the Tanker chapters, Solid Snake sneaks into a secret tanker in pursuit of a new top-secret nuclear weapon, called Metal Gear.
In the Plant chapters, Raiden of the new FOXHOUND unit infiltrates an offshore plant occupied by terrorists.
An exclusive digital Screenplay Book and Master Book that details the story and characters in Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty are also included.