MY HERO ONE'S JUSTICE
Fight for your justice in MY HERO ONE'S JUSTICE! The popular manga and anime series clashes head-to-head and Quirk-to-Quirk in this 3D arena fighter. Pave your path and choose between hero or villain and battle through iconic moments.