Magical Bakery is a single-player cooking and management game set in an enchanted bakery that sells all sorts of sweets and pastries, with a twist—they may contain traces of magic!
Experience a life full of magic, challenges, and the joy of creating sweets that will leave a spellbinding impression on your customers. Become the ultimate magical baker and prove yourself worthy of inheriting the Magical Bakery!
As a young trainee magical baker of the Academy of Magical Bakers, it’s time to put your magical skills to the test! Create delectable treats and decorate them with magical sprinkles to solve your customers’ problems, warm their hearts, or simply make their day brighter.
Mix, knead, bake, and decorate with flair! Unlock new ingredients and upgrade your bakery with the help of two special NPCs. The merchant and blacksmith are ready to assist you in your quest to make your bakery the go-to spot for magical indulgence!
Your destiny awaits! Prove your mastery by passing exams at the Academy of Magical Bakers. Every Sunday, the examiner will visit to check your progress, so rise to the challenge and show off your magical skills! Level up to unlock recipes and ingredients, and even harness the power of the elements. Inherit the bakery from the old witch and bring new life to this magical haven!