Mary Skelter Finale
The last installment of the dungeon-crawling RPG trilogy reaches its stunning conclusion! Will the Blood Maidens finally get their happily ever after?
Jail - a living prison for humans, buried 666 meters underground. It appeared suddenly several decades ago, giving birth to monsters called Marchen and patrolled by madness-inducing Nightmares.
But outside were thousands of corpses soaking in a sea of blood. There stood beings known as Massacre Pink, smiling. In that moment, hope was destroyed. The group was torn asunder, with Jack and the Blood Maidens scattered to their own paths.