Monster Menu: The Scavenger's Cookbook
Tighten your pack and loosen your belt before digging into this dungeon-crawling adventure! Monster Menu: The Scavenger’s Cookbook spices up the classic SRPG formula with deliciously fun cooking-based mechanics. Indulge in detailed character creation for your party, gather resources, ingredients, and items while exploring, and fight monsters in tactical combat. Then kick back by the campfire as you use what you’ve collected to cook meals that can give you the edge for your next course of dungeon delving.