Moving Out 2
Working as a solo F.A.R.T, or with up to three friends, slip into your Smooth Moves uniform and help the residents of Packmore, and beyond, to pack up and ship out!
We’re not in Packmore anymore… Via inter-dimensional portals you will explore new worlds filled with hilariously silly challenges and chaotic, rib-tickling action.
Assist mode?! Check! A wide array of accessibility options?! Check! Loads of characters and countless finely tailored fits and skins for all you fashionistas?! Check! Check! Check!