Mutant Year Zero: Road to Eden – Deluxe Edition
Includes the SEED OF EVIL expansion DLC which continues the story of Mutant Year Zero: Road to Eden by adding several hours of gameplay and a new mutant character: Big Khan the Moose. Explore new locations and embark on a mission to save the Ark from a mysterious invasion.
Mutant Year Zero: Road to Eden is a tactical adventure game combining turn-based combat with real-time exploration, story, stealth, and strategy.
Explore a post-human Earth where mankind has been eradicated by climate change, nuclear war, and pandemics. Will your team of mutants survive the Zone?
Journey through a world of abandoned cities and an overgrown countryside as you unravel the story of what happened to our earth.
Shape your characters by giving them unique mutations such as Stoneskin, Moth Wings, Hog Rush or Corpse Eater.