My Fantastic Ranch
Train dragons and unicorns in your fantastic ranch. Build the perfect ranch to raise these magical creatures and become the best trainer in the enchanted kingdom!
Earn gems to upgrade your buildings, decorate your ranch and adopt more magical creatures. The more your ranch's reputation grows, the more students will want to enrol in lessons and enter tournaments. Pair riders with their favourite magical steed to create the best duos, and impress the Prince and Princess of the kingdom during festivals.
My Fantastic Ranch is an easy-to-play game with a unique design. It is perfect as an introduction to management simulation games and for being immersed in a fantasy world filled with the most adorable creatures.