Many exciting tasks await you in the zoo, and some of the cute residents need your help. From clumsy young animals to curious penguins and powerful elephants - they all need nursing back to health! Examine the patients carefully, figure out what's wrong, and give them the treatments they need. Pack up your vet's bag and off you go - they're already expecting you!