My Universe - My Baby Dragon
Our little friends need you to help them spread their wings! From their hatching stage to the moment they’ll be able to fly on their own, take care of your baby Dragons and help them enter the marvelous Dragons’ school! Fly off for an enchanting adventure full of magic and become the best Dragon Warden of all time!
As the new dragon caretaker in town, it is now time for you to start your life and open your very own dragonward. Whatever their element is, each baby dragon needs a home full of love to grow and thrive properly. You’ll have to be very careful of each dragon’s needs as they will require all your attention! Help them hatch, develop their magic and shower them with love and treats until they’re finally ready to fly to Dragons’ school! Take time to play with them and understand their magic in order to earn their trust and create a forever bond together.