NEW Joe & Mac - Caveman Ninja
Back to the past, we're landing in prehistorical time! Dive back into Joe & Mac's adventures, the quirky duet ready to smash everything ontheir way to save their village, even dinosaurs!
We’re back in the distant Past, when “Rock & Roll” was just about rocks and “Fast food”, a dinner that you couldn’t catch.
2 cave dudes named Joe & Mac live in a peaceful and cool village. Cool it was, until a bogus bunch of Neanderthal snatched all the village’s women.
It’s now up to Joe & Mac to save them all, and fight against deadly dinosaurs and carnivorous plants in this crazy and colorful action-platformer from Jurassic time, with completely redesigned graphics!