CROSS-PLATFORM MULTIPLAYER AND AUTOLOG – Bolt down the winding Seacrest County roads headfirst in racing that is socially competitive at its core. The groundbreaking Autolog connects you and your friends in head-to-head pursuits and races and instinctively delivers challenges based on your friends’ activities. This highly dynamic system is fueled by friendly competition and is now supported with cross-platform sync and new multiplayer gameplay so that you can race each other no matter what platform you are on.
ALL MAIN DLC INCLUDED, PLUS MORE UPDATES – Get all the additional main DLC delivered at launch including an extra six hours of gameplay and more than 30 challenges. Brand new achievements, wraps, car colors, reduced hard stops, an updated photo mode and gallery, and multiple quality of life updates create an even more well-rounded gameplay experience this time around.
EXOTIC CARS WITH WEAPONS – Drive the world’s most desirable supercars on both sides of the law. Bust suspects in supercharged cop interceptors enhanced with tactical weaponry, or level the playing field with counterattacks and defensive maneuvers as an elite racer. Strategize to gain an edge over the competition, no matter what side you’re on!
ENHANCED VISUALS – Need for Speed Hot Pursuit Remastered delivers a timeless racing experience updated for today’s generation of hardware with enhanced visuals.